fbpx

Termat dhe Kushtet

Duke firmosur këtë dokument unë pranoj pikat e mëposhtme:

POLITIKAT E KTHIMIT TE PRODUKTEVE 

1) Informacioni i shfaqur në këtë dokument është në përputhje me kërkesat e klientit duke ju referuar zgjedhjes të produkteve te  rezevuara nga showroom-i apo online, pasi ka pranuar dhe pëlqyer specifikat e produktit. 

2) Ju lutem ruani faturën e shitjes dhe kuponin tatimor për çdo pretendim që mund të lindë nga një defekt në produkt, një montim jo  i rregullt, mungesa në pako, etj, sipas afateve dhe kushteve të vendosura në këtë dokument. Ne rast te kundërt kompania nuk mund  të procedojë me asnjë lloj asistence ndaj klientit. 

NËSE JU ZGJIDHNI QË MONTIMIN TA KRYENI VETË: 

3) Në rast se ju e merrni porosinë me transport falas deri në pikën më të afërt ku vjen makina ose e merrni vetë porosinë nga  magazina, nëse ju konstatoni që mungojnë pjesë apo dalin të dëmtuara nga amballazhi, keni 2 ditë kohë nga tërheqja e mallit për ta  reklamuar te numri i kujdesit ndaj klientit (044 53 5000), nëse reklamimi nuk bëhet brenda afatit më sipër kompania nuk mban  përgjegjësi për mungesa ose për kthim/nderrim të këtij malli. 

4) Në rast se ju keni gabuar në përzgjedhjen e produkteve (shembull: në përmasa apo në ngjyrë), 

ju do mund ta ndërroni me një produkt me vlerë të njëjtë ose më të lartë se produkti i parë, nëse është në gjendjen fillestare dhe në  kushtet për tu rIshitur. . Mobiljen që doni të ndërroni, ju duhet ta sillni pranë magazinës tonë në gjendjen fillestare, me paketimin  përkatës si dhe faturën e shitjes bashkangjitur kuponit tatimor. Në pamundësinë tuaj për tu paraqitur pranë magazinës tonë, ne ju  ofrojmë shërbimin e transportit që ofrohet nga kompania kundrejt pagesës. Tabela ne Aneksin 1. Kjo pagesë duhet të bëhet  paraprakisht në një nga numrat tanë të llogarisë.  

KUJDES: Nëse mobilja që ju ktheni, inspektohet dhe konstatimi është që nuk është në gjendje të rishitshme, pagesa e shërbimit  mbahet nga kompania, dhe produkti nuk kthehet. Kthimi apo ndërrimi i mobiljes mund të iniciohet vetëm nëse ju nuk keni nisur  procesin e montimit.  

NËSE JU ZGJIDHNI TË PAGUANI PËR SHËRBIMIN E MONTIMIT: 

5) Kur produkti dorëzohet dhe montohet nga pala e tretë (transportues-montues të jashtëm) në adresën tuaj, nëse ju konstatoni  defekte, apo një montim jo të rregullt, keni të drejtë të mos firmosni faturën dhe të mos likujdoni shërbimin e montimit. Kur konstatohet nga ju një problem duhet t͛i kërkoni montuesit pezullimin e menjëhershëm të montimit dhe ndërkohë të  kontaktoni direkt shërbimin e kujdesit ndaj klientit në numrin e telefonit që ka edhe në proformë dhe në faturë 044535000. 

6) Duke ju referuar 2 pikave të mësipërme (4 DHE 5) nëse ju merrni porosinë me montim nga montuesat keni mundësinë që të  kërkoni ndërrim produkti VETËM gjatë kohës që montuesat ndodhen ne banesë. I lutemi cdo klienti që të kryejë inspektim të plotë  te produktit nga ana estetike ashtu si dhe funksionale para se të firmosë faturën dhe montuesi të lërë banesën. Në rast të kundërt  kompania nuk mban përgjegjësi per ndërrimin e mallit. 

KUJDES: Nëse konstatohet nga kompania se produkti ka një difekt fabrikimi dhe është brenda afateve të garancisë, do të ofrohet  riparimi i pjesës qe ka dëmtimin brenda afatit 2 javor. 

BLERJET ONLINE: 

Nëse ju bëni një blerje online tek ne, nga website apo nga rrjetet sociale, kompania nuk garanton që ngjyra apo finitura e produktit  që ju vjen, do jetë e njëjtë me atë që ju shihni në foto, kjo varet nga pajisja me të cilën ju e shihni foton dhe ndriçimi që ju keni. Nëse  doni siguri për ngjyrën e produktit duhet të vizitoni showroomin tonë. Kështu ju do keni zgjedhjen edhe për ta kthyer produktin por  kostoja e shërbimit do mbulohet nga ju si në aneksin më poshtë paraqitur në këtë dokument. 

7) Për pagesa me bankë: 

Afati për t͛u kryer pagesa, nga momenti i rezervimit, është 5 ditë (pune). Nga momenti që kalon afati prej 5 ditësh(pune),  porosia e rezervuar (e pasqyruar në një proformë) do të anullohet automatikisht nga sistemi. 

8) Për pagesa me bankë ju keni detyrimin që të paguajë totalin e vlerës plus çdo komision që mund t͛i detyrohet bankës.  Pagesa tek llogaritë tona duhet të vijë në vlerën e plotë të porosisë. 

Shënim: Nëse pagesa nuk kryhet e plotë firmës i lind e drejta të mos e lëvrojë mallin derisa të paguhet cdo mbetje e  pagesës.  

Kujdes: Kosto e transportit dhe montimit paguhet cash në momentin e dorezimit. 

9) Nga momenti i proçesimit të pagesës malli duhet lëvruar brenda 12 ditëve pune dhe ju duhet të jeni të gatshëm për të  pritur mallin në banesë, pasi jeni telefonuar 1 ose 2 dite perpara nga nr fiks i sherbimit te kujdesit ndaj klientit  044535000.  

Kompania ka per detyrim ta mbaj ne magazine mallin e paguar nga ju deri në 20 ditë pune. 

Shënim: Kur pagesa e porosisë është kryer me bankë, afati i dorezimit nuk mund të jetë më shpejtë se 24 orë nga  momenti i disbursimit të shumës. Gjithashtu nëse ju nuk përgjigjeni në telefon, dërgesa shtyhet në grupazhin e  transportit të rradhës. 

10) Në rast se ju nuk pranoni mallin e porositur, por keni kryer pagesën në bankë (dhe malli gjendet akoma në  magazine, (i pa lëvruar) nuk do të mundësohet dot kthimi i parave, por ju mund të zgjidhni të ndryshoni porosinë per të  shfrytëzuar pagesen e kryer. 

Kur dërgesa vonohet më shumë se afati i rënë dakord në këtë dokument, ju lind e drejta të kërkoni kthimin e parave në  llogarinë tuaj.  

11) Për pagesat cash në dorëzim dhe me tërheqje të mallit direkt në magazinë afati nga dita e porosisë është 5 ditë  pune. Nga momenti që kalon afati prej 5 ditësh(pune), porosia e rezervuar (e pasqyruar në një proformë) do të anullohet  automatikisht nga sistemi. 

12) Afatet e dërgesave për produktet e personalizuara (me porosi): 

Kuzhinat shqiptare ʹ deri në 15 ditë pune nga momenti i pagesës. 

Kuzhinat italiane ʹ deri 30-60 ditë pune nga momenti i pagesës 

Kënd divani i cilësisë premium – deri në 15 ditë pune nga momenti i pagesës. 

Kompania ka për detyrim ta mbaj ne magazinë mallin e paguar (porosi e personalizuar) nga ju deri në 10 ditë pune. 

*ANEKS 1 

Per produkte me vlere fature nen 360 Euro (44,640 Leke) tarifa e kthimit eshte fikse me vlere 3,000 leke te reja. Per vlera mbi 360 Euro tarifat e kthimit llogariten si perqindje e produktit qe do te kryhet sherbimi I kthimit sipas zonave  te ndryshme si ne tabelen e meposhteme: 

ZONA  ZONA 1  ZONA 2  ZONA 3  ZONA 4  ZONA 5  ZONA 6  ZONA 7
TIRANE ELBASAN LAC FIER VLORE KORCE DURRES F KRUJE LIBRAZHD DIVJAKE SHKODER TEPELENE KRUJE CERRIK LEZHE POGRADEC KUKES 

MAMURRAS BELSH SHENGJIN BERAT BULQIZE KAVAJE BALLSH GRAMSH PUKE 

DIVJAKE LUSHNJE ROSKOVEC DHERMI RROGOZHINE PATOS BURREL MALESI E MADHE 

GJIROKASTER
SARANDE
ERSEKE
PESHKOPI
HIMARE
TROPOJE
HAS
TRANSPORT  7.00%  8.00%  9.00%  10.00%  11.00%  12.00%  13.00%

 

(Kosto e kthimit nuk perfshin koston e montimit/ngjitjes se produktit te ri qe perzgjidhet)